Thursday 6 September 2012

::Salam Perkenalan::

1st time ada blog sendiri tak tau cmne nk mulakan. Start nk mula bisnes ni saja nk buat blog sendiri..hehe..Moga2 dengan adanya blog ini dapatlah sedikit sebanyak memudahkan urusan bisnes saya. InsyaAllah..amin ya rabbulalamin..

Sebelum tu nk ceritakan sedikit sebanyak pasal background saya. Saya asalnya org Kedah. Anak ke-4 dari 5 adek beradek. Ada abang,kakak,n adek lelaki dan juga ayahku yg dsayangi. Ibuku dh meninggalkan kami semua sudah 2tahun lebih. Pemergiannya masih lagi dirasai kerana saya memang rapat dengan ibu (panggilanku emak). Tapi kami redha dengan ketentuan-Nya yg Maha Esa. Ayahku sekarang pun dh ada teman sehidupnya. Moga ayahku dijaga makan minumnya cukuplah bagi kami adek beradek.

Oklah, berbalik pada tujuan saya create blog nie..main cousenye sebab nk buat laman bisnes sendirilah. Harap2 mendapat sambutan dari semua. InsyaAllah. Oklah..tu saje.Terima Kasih

Nie pic raya baru2 ni..Semoga kami sekeluarga di eratkan hubungan dan diberikan kasih sayang oleh Allah s.w.t

No comments:

Post a Comment